Få flere gæster
Denne bog er for alle orkestre, ensembler og mindre grupper af musiske entrepreneurer, som er interesseret i at tiltrække flere publikummer og har brug for værktøjer til det. Værktøjerne er skab til at møde alle behov og udfordringer som publikum har og dækker over temaerne: Brand, program, koncertkoncept, digital marketing, formidling, værtskab og dataindsamling. Det er publikumsudvikling i praksis: 26 værktøjer og 6 inspirastionslister.
Udgivelsesår: 2023
15 fortællinger om publikumsudvikling
Denne antologi rummer helt nye artikler fra forskere, praktikere, kunstnere og fagfolk med speciale i at arbejde publikumsfokuseret. Emner som digital kunstformidling, politik, musik i skolen, adgang og inklusion, indsamling og anvendelse af data, ledelse, planetær designtænkning, og repræsentation. Der er masser af inspiration at hente for kulturlivet i de mange fortællinger.
Udgivelsesår: 2023
Hvad skal klassiske orkestre og ensembler vide om potentielle gæster? Nedbryd barrierer for nye gæster ved at lære om, hvad der stopper dem fra at købe billet og hvad de har brug for i deres oplevelse.
Udgivelsesår: 2022
En guide til at få sundere økonomi- og projektstyring på museerne og sikre at alle led i udviklingen af museumsoplevelser er til fordel for gæsterne og for museernes forretning.
Bogen er blevet til på baggrund af vores udviklingsarbejde med 5 danske museer og et dybt dyk ned i deres økonomi og organisation.
Udgivelsesår: 2021
Udgivelsesår: 2018
ISBN: 987-87-970169-0-9
Udgivelsesår: 2016
ISBN: 987-87-998786-0-4
© 2020 RasmussenNordic ApS
Farvergade 27 D st, 1463 København K
CVR: 37526525
Cookie&privatlivspolitik